måndag 20 juli 2009

Hipp, hipp hurra!

Den 20:e juli för 33 år sedan föddes jag....tjohooo! Har firat en underbar födelsedag här nere i Halmstad, den första någonsin som inte firats hemma hos mamma och pappa. Vanligtvis så brukar jag alltid bjuda hem tjejgänget på fika, de flesta har semester så det är ett utmärkt tillfälle att samla alla samtidigt...så vsst kändes det lite ovanligt att inte fira den uppe i Norrland! Mamma var dessutom snäll nog och ringde och berättade om de 23 grader och strålande sol som de hade där uppe, medan regnet öööste ner utanför vårt fönster...Hrmmmm....:( Thanx! ;)

Nåja, min darling har varit fantastisk och pysslat om mig idag, sett till att jag fick en mysig födelsedag, med massor av mys, presenter och en god middag med påföljande tårta. Dessutom har jag fått MASSOR av grattis sms och samtal idag vilket värmer mitt lilla hjärta! Så tack till alla som förgyllde min dag!!

Födelsedagsgästerna gick precis, så nu ska vi lägga upp fötterna på soffbordet och ta det lugnt en stund, imorgon bär det av till Varberg!

Natti, natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar