onsdag 10 februari 2010

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!


toonTriathlon.jpg (345×300)
Jag gjorde det! Jag klarade det! Jag är i mål! Jag genomförde mitt personliga månadslånga Triathlon, och det med bravur om ni frågar mig! MEN, Triathlon??? DU?? frågar sig nog dem jag känner. Japp, min alleles egna variant på Triathlon med de tre grenarna 1) Inte äta godis 2) Inte fika och 3) Inte dricka läsk! Det ni!:D

Och vad är då resultatet? Ja, tyvärr(!) så är det ju så att det helt klart har gjort att min hy mått bättre, bara en lite större finne och några pyttesmå under en hel månad! Det känns otroligt bra för en som fått dras med "fläckvis vuxenakne" under många år, men tyvärr så betyder det ju att jag nog måste fortsätta att hålla nere på godsakerna...BLÄ! Nu när jag vet det så kan jag ju äta med måtta och åtminstone kunna unna mig nåt gott på helgerna för att vara så mycket utan som jag varit nu är helt enkelt skittråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar