torsdag 6 augusti 2009

Halleluja för spikmattan!!!


Igår kväll fick jag sjuuuukt ont i magen. Kändes som om det var en gigantisk luftbubbla som ville förbi ett veck i tarmen men fastnat på vägen...okej, inte så sexigt, jag vet, men måste ju förklara hur det kändes så ni kan föreställa er hur ONT det gjorde!

Hur som helst...efter att haft ont i magen och försökt med både det ena och det andra i fyra timmar(!) hade min mage antagit proportioner utan dess like, det såg bokstavligt talat ut som om jag opererat in en fotboll i magen, och jag kunde inte längre gå obehindrat. Som en sista utväg la jag mig då på spikmattan (kunde ju inte bli sämre :)) Efter 20 minuter på mattan konstaterade jag plötsligt att det inte längre gjorde ont....provade försiktigt att resa mig och se på f-n, det gick också bra...återstod bara att resa sig upp och se vilken form magen hade.... HALLELUJA, den var platt igen! Eller platt kanske är att ta i, men normalrundad iaf :)

Det finns säkert dem av er som hävdar att det var en ren slump, att magen nog blivit platt ändå efter 20 minuter oavsett vad jag gjort, men ni var inte den som gått omkring med smärta i 4 timmar!! Såååå placeboeffekt eller ej...tack gode någon för spikmattan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar