måndag 11 maj 2009

Då ska vi se….

Time to confess…Hann jag med allt på min “to-do”lista igår??? Svar nej! Såååå min mamma fick NÄSTAN rätt, utan att hon sagt ett ord…konstigt att det kan vara på det viset med föräldrar…;) 

Vad menar jag då med nästan rätt….Jo, jag hann inte allt på listan, men å andra sidan gjorde jag saker som INTE fanns på listan, som dessutom var ganska tidskrävande, så på så sätt hann jag ju egentligen (nästan) mer…Enligt min egen logik iaf!! :D

Jag hann inte läsa bildanalyser, det gjorde jag istället till frukost och på en av mina raster idag(dåligt, jag vet…) och jag sket i att sy på band på min dynor som jag har på min inglasade balkong, de lär ju ändå inte flyga någonstans därifrån hur hårt det än blåser utomhus! Istället valde(tänk vad fint jag får det att låta, som om det faktiskt var ett genomtänkt beslut att inte hinna med allt…ha,ha) jag att dammtorka OCH skura golven i samband med dammsugningen…ett ganska bra val om man frågar mig!

Och inte att förglömma, jag grattade naturligtvis lillebror som blev hela 22år igår!! Jag tror att han börjar känna sig vuxen nu för då jag frågade vad han önskar sig till födelsedagspresent sa han att; NÅ inget särskilt, nu börjar man ju vara i den ålder då man redan har allt!! För mig är han ändå alltid bebisen i familjen…;) Grattis än en gång!

Nu blir det “Nytt läge” och spansk kikärtsgryta, smaskens!!

Have a marvelous monday everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar