onsdag 20 januari 2010

Jag är så jävla duktig!!

Är nu inne på min 10:e dag utan godis, läsk och fikabröd. "Fy fan vad jag är bra", som man sjöng när man tagit studenten! Under dessa 10 dagar har jag i godsaksväg endast ätit två SMÅ chokladpraliner och en skorpa och med tanke på att flickan på bilden ovan i vanliga fall är min "låtsastvilling" så är jag grymt stolt över mig själv!! För alla de som känner mig och tänker "Va? Tycker hon att hon behöver gå ner i vikt?" Nej, det tycker jag inte, mitt beslut att vara utan godis har ingenting med min vikt att göra utan det är något jag vill prova för att se om min hy kan bli bättre av att låta bli godsaker. Det är inte ett dugg kul, frukt är inte godis och allvarligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska göra om det visar sig att det faktiskt hjälper...men nu tänker jag iaf genomföra det och eventuella konsekvenser av positiva resultat får jag ta senare!! :D

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för tipset om Body shops handkräm. Hoppas du haft en bra helg! Kraam

    SvaraRadera