tisdag 3 februari 2009

Nybörjare är vi allihopa!

Då var dag två på veckan avklarad! Sköööönt, bara resten kvar nu! :) Jag arbetar som ämneslärare i bild på högstadiet och som sådan så ser mina dagar under veckan lite olika ut beroende på hur många lektioner jag har. Måndag och tisdag är helt klart de mest fullspäckade dagarna och det är alltid lika skönt när de två är avklarade! Jag gillar verkligen mitt jobb, men jag gillar helgerna mer! ;)

Har kikat runt lite på olika bloggar idag och wow, vilka snygga sidor det finns! Insåg hur mycket man kan göra med utseendet på sin blogg, och tyvärr så insåg jag ju också HUR mycket jag har att lära mig. Men, allt har sin tid och till helgen tänkte jag lära mig hur man lägger in ett foto! Det är antagligen skitenkelt, men ids inte sätta mig in i det nu! En hög med bildprov som väntar på att rättas pockar tyvärr på min uppmärksamhet!

Dagens toppen!! Har fått min gamla kyl såld! Tjoohooooo! Nu finns det plats för mitt nya fina skrivbord Linnarp från Ikea som kommer med mamma och pappa till helgen! Kylen har stått och tagit upp plats där min kontorshörna så småningom ska ta form, men nu är den väck!!

Dags att ta tag i proven! Och för de som tror att alla lärare slutar kl 14 varje dag, tji fick ni!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar