onsdag 4 februari 2009

Nytränad!

Oj, så skönt det kan vara att träna ibland! Var på ett roligt spinningpass idag, bra tempo och mycket variation!! Med tanke på att min kropp strejkat lite den senaste veckan och jag inte kunnat röra mig utan smärta, var det en härlig känsla att få ge järnet på cykeln!

Under arbetsdagen var jag med en klass till biblioteket, gick lite planlöst runt och tittade efter böcker med eleverna när jag plötsligt såg "min räddning"...för vad stod där om inte en bok i hur man kan förbättra sin blogg..."Blogg med Blogger" heter den och det är ju nästan löjligt vad bra det passade att jag såg den just idag! :) Där finns antagligen en "dummyproof-guide" till hur jag kan lägga in bilder, och det är preciiiiis vad jag behöver ! Yay!!

Nu är det dags att ta tag i disken som av någon anledning hopat sig i min diskho....förståååår inte hur det kommer sig att det där händer, vecka efter vecka! Men SEN när jag diskat, då ska jag belöna mig med en stor portion knäck-glass med chokladsås!! Mumsfilibabba! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar